2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI EK DERS ÜCRETİ KARŞILIĞINDA ÖĞRETMEN GÖREVLENDİRMESİ BAŞVURU DUYURUSU
1348
12:48
08.08.2024

Üniversitelerin Eğitim ve Teknik Eğitim Fakültesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Mühendislik Fakültesi ve Sağlık Bilimleri Fakültesi lisans programlardan mezun olanların ile; Üniversitelerin Çocuk Gelişimi Önlisans Programı, Bilgisayar Programcılığı Önlisans Programı, Tarım Teknolojisi Önlisans Programı, Laborant ve Veteriner Sağlık Önlisans Programı, Tesisat Teknolojisi ve İklimlendirme Alanı Önlisans Programları, Otomotiv Teknolojisi Önlisans Programı, Elektrik Bölümü Ön Lisans Programı, Makine ve Metal Teknolojileri Önlisans Programı, Mobilya ve Dekorasyon Önlisans Programı ile Uzman Usta Öğreticilerin başvuruları kabul edilecektir. Bu bölümlerin haricinde başka başvuru alınmayacak olup, ihtiyaç olması halinde ek duyuru yapılacaktır. 

 

Ceylanpınar İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Ek Ders Ücret Karşılığı Öğretmenlik başvuruları başladı. 06/08/2024 tarihinde başvurular başlayıp 16/08/2024 tarihi mesai bitimine (17.00) kadar devam edecektir. Başvuru süresi kesinlikle uzatılmayacaktır. Başvurular İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Yönetimi Birimine "Başvuru Formu" ve aşağıda verilen evrakları mavi dosya içerisinde istenilen sırada başvuru yapan kişi tarafından elden teslim edilecektir. E-Devlet Üzerinden yapılacak başvurular ise 2024 KPSS-Lisans Açıklandıktan sonra aktif hale geleceğinden anılan tarihten sonra e devlet üzerinden başvuruların takip edilerek yapılması gerekecektir.

 

Başvuru Formu için tıklayınız. (excel)

Başvuru Formu için tıklayınız. (pdf)

Mavi dosya içerisinde sıralı olacak şekilde aşağıdaki evraklar teslim edilecektir.

1- Ceylanpınar İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü web sayfasından alınan başvuru formu doldurulacak

2- Son altı ay içinde çekilmiş bir adet vesikalık fotoğraf

3- Kimlik Kartının (Nüfus Cüzdanı) bir adet fotokopisi

4- Diploma veya Mezuniyet/Çıkış Belgesinin fotokopisi (Aslı ibraz edilecek)

5- Varsa Yüksek Lisans Diploma veya Mezuniyet/Çıkış Belgesinin fotokopisi (Aslı ibraz edilecek)

6- Varsa Pedagojik Formasyon Belgesi fotokopisi (Aslı ibraz edilecek)

7- Varsa son yapılan ve sonuçları açıklanan (güncel/geçerli) KPSS Sonuç Belgesi

8- Varsa Sertifika, Kurs, Seminer Belgeleri (Okul Öncesi, Özel Eğitim, İngilizce, Bilgisayar vb.) fotokopisi (Aslı ibraz edilecek)

9- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge  (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)

10- Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)

11- Evraklar mavi dosya içerisinde istenilen sırada başvuru yapan kişi tarafından elden teslim edilecektir.

ÖNEMLİ NOT: Başvuru formunda istenilen evraklar dosya halinde belirtilen süre içerisinde teslim edildikten sonra 2024-2025 eğitim öğretim yılı için e-Devlet üzerinden başvuru yapmayı unutmayınız. 

İLETİŞİM:

İnsan Kaynakları Yönetimi Şube Müdürlüğü

Büro Personeli Orhan DURAK (414) 471 43 69

Yayın Tarihi: 08.08.2024