ŞANLIURFA CEYLANPINAR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlçemize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine

Bakanlığımızca İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerden göreve başlama işlemi esnasında istenecek belgeler duyurumuzda yer almaktadır.
İlçemize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine

Bakanlığımızca İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerden göreve başlama işlemi esnasında istenecek belgeler:

1)      Kimlik Kartının (Nüfus Cüzdanı) bir adet fotokopisi,

2)      Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen /beyan edilen atamaya esas olan;

  1. Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği, ayrıca  e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi. (Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği olmadan sadece e-devlet üzerinden alınan diploma belgesi ile göreve başlama yapılmayacaktır.)
  2. Varsa pedagojik formasyon belgesi veya bu belgenin onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,
  3. Varsa denklik belgesi veya bu belgenin onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,
  4. Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; Sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair resmi belgenin (Transkript kabul edilmeyecektir.) aslı ya da onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,

3)      Askerlik Durum Belgesi, (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)

4)      Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge,  (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)

5)      Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf, (4  adet)

6)      Mal Bildirimi için tıklayınız.

7)      Etik Sözleşmesi evrak tesliminde imzalatılacaktır.

8)      Elektronik Başvuru Formu.

9)      Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi veya onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, (İlahiyat Fakültesi mezunları mezun oldukları fakültelerinden formasyon aldıklarına dair resmi yazı alacaklardır.)

10)   Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak Sağlık Kurulu Raporu,

11)   Bakanlığımız dışındaki kurumlarda devlet memuru olarak çalışanlardan ilimize sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlar, yukarıda istenen belgelere kurumlarından istifa ettikten sonra düzenlenen hizmet cetvelini de ekleyeceklerdir.

12)   İlimize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler, dilekçeleri ile birlikte muhtemel terhis tarihlerine ilişkin yazıyı atandıkları İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine göndereceklerdir.

13)   Tercih sonuç çıktısı

 

NOT-1:  İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenler,  yukarıda istenen belgelerle birlikte atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine şahsen başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak, belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır. (Vekâleten göreve başlamalar kabul edilmeyecektir.)

NOT-2: İstenilen evraklar sıralı olacak şekilde mavi dosyaya konulup getirilecektir. Evrak teslimi için bilgilendirme yapılacaktır.

NOT-3: Banka Hesap Bilgisi İçin Ziraat Bankası Ceylanpınar Şubesinden (Şube Kodu:588) hesap açılması gerekmektedir.


Göreve başlama işlemleri 01.09.2023 tarihinden itibaren yapılacak olup evrak teslimi için evrak teslim tarihi ayrıca belirlenip duyuru buradan yapılacaktır.


İLETİŞİM:

İnsan Kaynakları Yönetimi Birimi

Cemal EŞDUR (İnsan Kaynakları Şefi) : 0 505 482 88 30

Yusuf Kenan DURĞAY (Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni) : 0 542 380 39 73

Adnan SALMAN (Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni) : 0 544 471 80 80

Cumhuriyet Mah. Viranşehir Cad. No. 124 63570 Ceylanpınar/Şanlıurfa - 04144714369

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.