ŞANLIURFA CEYLANPINAR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI EK DERS ÜCRET KARŞILIĞI ÖĞRETMENLİK BAŞVURU DUYURUSU

09/08/2023 tarihinde başlayıp 18/08/2023 tarihi mesai bitimine kadar (17:00) devam edecek olan 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Ek Ders Ücret Karşılığı Öğretmenlik Başvuru Kılavuzu Yayınlandı
2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI EK DERS ÜCRET KARŞILIĞI ÖĞRETMENLİK BAŞVURU DUYURUSU

 

Ceylanpınar İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Ek Ders Ücret Karşılığı Öğretmenlik başvuruları başladı. 09/08/2023 tarihinde başvurular başlayıp 18/08/2023 tarihi mesai bitimine kadar (17:00) devam edecektir. Başvuru süresi kesinlikle uzatılmayacaktır. Başvuru yapacak adayların e-Devlet sistemi üzerinden ( https://giris.turkiye.gov.tr/Giris/ ) 2023-2024 Eğitim-Öğretim Ücretli Öğretmenlik Başvurusu erişime açılınca e-Devlet sistemi üzerinden de başvuru yapmaları gerekecektir. İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Yönetimi Birimine "Başvuru Formu" ve aşağıda verilen evrakları mavi dosya içerisinde istenilen sırada başvuru yapan kişi tarafından elden teslim edilecektir.

Detaylı açıklama ve başvuru şartlarını içeren başvuru kılavuzu için tıklayınız.

Başvuru Formu için tıklayınız. (excel)

Başvuru Formu için tıklayınız. (pdf)

 

Mavi dosya içerisinde sıralı olacak şekilde aşağıdaki evraklar teslim edilecektir.

1- Ceylanpınar İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü web sayfasından alınan başvuru formu doldurulacak

2- Son altı ay içinde çekilmiş bir adet vesikalık fotoğraf

3- Kimlik Kartının (Nüfus Cüzdanı) bir adet fotokopisi

4- Diploma veya Mezuniyet/Çıkış Belgesinin fotokopisi (Aslı ibraz edilecek)

5- Varsa Yüksek Lisans Diploma veya Mezuniyet/Çıkış Belgesinin fotokopisi (Aslı ibraz edilecek)

6- Varsa Pedagojik Formasyon Belgesi fotokopisi (Aslı ibraz edilecek)

7- Varsa son yapılan ve sonuçları açıklanan (güncel/geçerli) KPSS Sonuç Belgesi

8- Varsa Sertifika, Kurs, Seminer Belgeleri (Okul Öncesi, Özel Eğitim, İngilizce, Bilgisayar vb.) fotokopisi (Aslı ibraz edilecek)

9- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge  (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)

10- Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi (e-devlet'ten alınan barkodlu ve / veya karekodlu çıktı kabul edilmektedir.)

ÖNEMLİ NOT: 25.08.2023 tarihinde sonuçları açıklanacak olan 2023-KPSS sonuç belgesiyle başvuru yapacak adayların sonuçlar açıklandıktan sonra KPSS Sonuç Belgesinin Müdürlüğümüze elden teslim etmesi gerekmektedir.

 

 

İLETİŞİM:

İnsan Kaynakları Yönetimi Birimi

İnsan Kaynakları Şefi Cemal EŞDUR

Tel: 0 505 482 88 30

Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni Derya GÜNTEKİN

 

Cumhuriyet Mah. Viranşehir Cad. No. 124 63570 Ceylanpınar/Şanlıurfa - 04144714369

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.